Hei sinä siellä,

jos katsoit viime yönä jääkiekkolätkää, ja olet siitä huolimatta nyt täysin viriilinä sorvin ääressä tai jonkun muun seikan ääressä, niin kiitä minua viriiliydestäsi! Imitoin taas näköjään stunttia. Väsyttää kuin lätkäpelin katsonutta ja päässä sykkii kuin lätkäpelin juonutta. Joltain tämä on varmasti pois, joten ole hyvä :)

Tää viikko on jotenkin ärsyttävä tahma. Mua ärsyttää nämä viimeiset viikot ennenkuin koulu loppuu. Penskat on ärtyisiä kun oottavat että koulu loppuu. Nyt ärsyttää muutenkin kun on se maailman tärkein kokous tulossa ja täällä sorvaamossa kaikki muut hermoilee paitsi mä. Mä en jaksa hermoilla, hermoilulla kun ei tule kuin kusipäisiä kokouksia.

Tuo kakrujen lomanodotus ei ole mikään outo. Mun pitää suunnilleen istua käsieni päällä, etten ilmoittaisi lomailevani heti kesäkuun alussa.. Aion nimittäin kuitenkin lomailla vasta vähän myöhemmin, mutta saan estellä itteeni aika rajustikin välillä. Mulla on 7 viikon lomaoikeus. Se on aika luksusta.

Eiks oo eri reilua, että kaivan täältä oman vuodatukseni kuvagallerian kätköistä jotain ikivanhoja erittäin paskoja kännykällä otettuja kuvia, niinkuin "piristykseksi".

Tosin, jos lonkerosta tykkäisin, niin Into Limetti voisikin nyt piristää.

741862.jpg

Emmie ny jaksa muuta. Moi !

ps. otsikkoon viitaten. Pikkukakrut puhuu aina hamPstereista.