Aina pitää olla jotain häikkää ja huolta.

Vanhuskoiramme (kuva tuloo myöhemmin kun löydän kaikki arkistot jostain) on ummessa! Kakka ei tule :(

Se on eilisestä saakka jököttänyt kakkausasennossa milloin missäkin, ja olin jo antanut sille luvan että sontikoot mihin lystää, vaikka minkkiturkkini päälle [helppo luvata, kun en omista sellaista, luoja paratkoon!], kunhan vaan niin tapahtuisi.

Osaako koirat ponnistaa? Silleen NNNGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH ?Naama punaisena?

  1698.jpg

Tuossa kuvassa olen aina niin hassunhauska minä tollanen naamarijuttu päässä.

Onko kukaan mun salarakkaista lähdössä muuten sinne kuukkeligaalaan? Mä olin siellä viime vuonna rohkeena! Ja olin muuten pikkujouluissakin ja kuva toiseksi edustavimmasta puolestani (pepun jälkeen), eli punaisesta converse-lenkkarista päätyi jonnekin sivulle oikein näytille. Muahah :D

Mä voin lainata tota naamaria jos ujostuttaa. Jos kukaan salarakkaani ei tule, niin en minäkään sitten sinne mene. Nih. 

Mutta siis. Kaikki blogiani lukevat eläinlääkärit! Kertokaa miten koiran saa kakkimaan!? (muutkin saa kyllä kertoa)