1765.jpg <-------potilas ja pentu.

 

Oisko se ollut VT, joka aikoinaan huomasi, että kun aloittaa kirjoituksen sanalla MOI!, niin se kuulostaa jotenkin erityisen ärhäkkään räyhäkkään daijulta?

No enivei, daiju sopii olotilaan. Että osaa olla koomakas olo. Mut hei, tajusin vasta äsken että on tiistai! Mikä voittajafiilis. Koko päivänä en oo hokannut murehtia sitä, että on hirvee tiistai taas.

Mulla oli muuten neljä lippua huomiseen Boney M ja Kool and the Gang-konserttiin. Kaksi lahjoitin yhdelle homopariskunnalle ja toisia ajattelin käyttää itse salaisesti Kuuliksen kaa.

Eilen tulin siihen tulokseen, että hitot mä jaksa mitään Euroopan suurinta diskoa tai muuta pöljää. Ja annoin ne kaksi muutakin lippua pois. Olin siis saanut ne ilmaiseksi, ja nyt ne päätyivät innokkaiden pilettäjien käyttöön, eli pääsivät hyvään kotiin. Tai taskuun. Tai jonnekin.

En kyllä lähde varmaan myöskään kuukkeloimaan. Hah, viime vuonna kun olin irc-kanavalla seuraamassa reaaliajassa tapahtumaa, niin mua luultin Kysyn vaaniksi siellä irkissä. MUA?! Kysyn vaaniksi?! Riehaannuin tästä luulosta niin, että lähdin taksilla samantien gaalaan. Ehkä mun irkki-minä edustaa jakautuneen persoonani jotain osaa ;)

Olipas se kyllä jännää.. en tuntenut paikalta ketään muita kuin skitso-jannen. Tai no tuntenut ja tuntenut.. Skitsis auttoi mua messengerin välityksellä asentamaan Mozillan koneeseeni, joten ihan niin bestiksii oltiin :D

Mut hei.. edes se, että mä juttelin siellä päivitystahtiaan kiristäneen iMitvit:in  (lääääh) kanssa ei haalista sitä tosiasiaa, että mä näin unta yks yö, että menin tämänvuotisessa gaalassa salaa naimisiin. Joo, ei varmaan tarvi mainita kenen kanssa? Sen takia mä olen tässä niin kovin koittanut tiedustaa, että ketäs sinne gaalaan on tulossa, jotta tietäisin varautua vähän fiinimpään asuun, jos kyseessä oli enneuni. (pus pus vaan)

Jos näkee bloggamisesta, bloggaajista tai Veijosta unta, onko se merkki jostain? Ei se kyllä kai oo. Näänhän mä usein unta siitäkin, että  juoksen alasti kadulla. Mähän olen vaatteiden alla ihan alasti joka päivä ja juoksen jonkun ratikan perässä, niin eihän siinäkään unessa mitään kummallista olene?

Koska blogiani lukee lukuisa määrä lapsia, lääkäreitä, eläinlääkäreitä ja Maukka Perusjätkä, niin en kehtaa edes kertoa millaisia mediasketsikkäitä unia olen nähnyt mm. Ammusta ja Kaurasta.. mmmh.. ;) Ja muistakin salarakkaistani kyllä.

Kalekin muuten vuodattaa nykyään! Ihanaa, ei tarvi itekseen vuotaa kuiviin, kun voi jakaa vuotovastuuta muillekin salaraksuille.

Nakeillani on näpytysripuli, mutta ennenkuin rupean taas kerran analysoimaan tuota ravintoketjun loppuosan haisevaa jätöstä tarkemmin niin meen pois. :)