Mä oon melkein kuuluisa!

Ainailona on postannut viimeisimmän postauksen vain minulle!

Ai mitä muka..? Ai että on se muillekin? No antakaa mä nyt hetken hekumoin itseriittoisuuden ratkeavalla railolla! Mulle se vaan oli, kun se kert kertookin meistä blogger-pakolaisista, nimenvaihtajista ja sellasista. Tai siis minusta! Jei jei jee!

Olen muutenkin suosiossa. Nuorempi kissa nukkui tuttavallisesti saman peiton alla kanssani koko yön, jaloissa. Oli suuri ilo huomata, että loisteliaat sääreni veivät voiton yöllisistä seikkailuista talomme uumenissa. Tää on varmaan joku enne. Esimerkiksi siitä, että jos tänään menisin Kuukkeligaalaan, korjaisin mustana hevosena koko potin sarjassa "tavisinehmon tavisblogi" tai jotain.

Jos sitten palautuisin maanpinnalle, tai ainakin tänne Kaivopuistolaistalon kivijalassa sijaitsevaan työhuoneistooni..

Kiireiden suhteen olen hyvin aikataulussa. Tämä tarkoittaa siis sitä, että kaikki vain olettavat että asioilla on kiire, vaikka hommat luistaa kuin mummo lumessa ja täti senkun porskuttaa ja bloggailee.

Mutta nyt sorvi kutsuu, ei voi mtn.