Että mä säikähdin äsken. Skanneri työsti tuossa lähellä elämää tärkeempiä dokkareita, minä ootellessani poistin vanhoja sähköposteja koneelta ja olin aikas omissa aatoksissani.

Sit tuli sähkökatko, kaikki hiljeni ja pimeni ja mä säikähdin. Äkillinen hiljentyminen säikäytti varmaan melkein pahemmin kuin jos olisi joku äkillinen kova ääni jostain tullut. Tai vaikka valot syttyneet itestään, tai jotain.

Minun piti, siis todella oikein tosissaan ja pontevasti piti, eilen illalla kuvata hieman juttuja uudella kameralla, mutta se oli varattuna koko ajan! Ja sitten mä meninkin nukkumaan. Epäreiluutta.

Tiesittehän muuten, että elämä on vakava asia? Tuli vaan mieleen.

2659.jpg

Tuossa likaisen kaninhäkinkaton päällä (miehen rakentama, iso puinen, kanien kesäkoti pihallamme) lojuu vanhempi kissamme, ikää kesällä 2 vee. Ja huom! Kuvassa näkyy osin myös valkoinen lauta-aita!