Nyt joutuvat kyllä Blogi-Sanomien sedät ja/tai tädit taas pyyhkimään hikikarpaloita otsiltaan kun kerron mitä armas HP-mieheni (juu ei Hewlett Packart- vaikka sekin kävisi oikein loistavasti, vaan HankintaPäällikkö! Hankinta!) teki taas tänään.

No, se osti mulle uuden tietokoneen! Siis voi tätä kulutusjuhlaa. Minä sain jouluna "uuden" koneen, joka oli siis tyttäreni käytössä ollut, joka sai joululahjaksi uuden koneen. Mutta koska esikoisellani on huonessaan  käytössään vain tietsikkapöytä- joka ajaa siis tietokonepöydän, ruokapöydän ja ammattikoululaispöydän virkaa. Koska hänellä pololla on niin pieni pöytä, niin hänenhän piti saada litteä näyttö, eikö niin?

Jossain myytiin aivan älyhalvalla litteitä näyttöjä ja eipä koko konehuonekkaan ollut kuin melkein ilmainen! Rouvalle siis uusi menopeli ja nyt on niin uus ja hieno ja nopee kone tossa vieressä, että hyvä kun perässä pysyy tämän näppiksen kanssa.

Muita uutisia:

  • alan kohta katsomaan Teharia
  • minulla on erotiikantappajayöpaita päällä (Nanson! Ihana! Mallia mummo! Reikäinen! Mutta ah niin ihanasti vartalon muotojani hyväilevä)
  • minulla ei ihme kumma ole nälkä
  • minusta tuntuu että olen laihtunut ainakin 7 grammaa
  • Teharin jälkeen menen lukemaan mielenkiintoiselta vaikuttavaa kirjaa

Elämäni on tosi jänskää. Eikö muka?