Tähän illan päätteeksi vielä ihan pieni meemi, melkein yhtä pieni kuin vauvat. Löysin tämän vaikka mistä, mutta innoittajanani toimi tällä kertaa Kiltti.

Mutta mitämitämitä helskuttia? Vertaanko mä meemin kokoa vauvan kokoon?

Miksi juuri vauva, miksei vaikka sormustin, katkarapu tahi hyttysenkakka? Vauva? Olenko mä lukenut liikaa äidillisiä blogeja, lapsellisia blogeja, blogillisia lapsia, lapsellisia äitejä.. mitä minulle on tapahtumassa? Vaihdevuodet?Viihdevuodet? Vauvakuume? Voiko mulla olla vauvakuume TÄSSÄ IÄSSÄ?:o Hormonit väreessä, harmoni epävireessä.. mitähä?

En mä voi mitään bloggausmeemiä tehdä, jos mä vertaan sitä kerta VAUVAN kokoon. Vauvavauvavauva. Miksi tuo sana kuulostaa niin huljakkaalta suussani? Testaan:

Kuuliskuuliskuulis... potkukelkka, kukkahattu, potkupuku, kukkapotku.. (erittäin salaisia salarakkaitani kaikki hekin, linkityskäteeni tuli juuri joku vauvaödeema juuri ja se ei toimi)

Eih, luulin jo, että voisin vaikka kuolla Kuuliksen nimi huulillani väristen, niin vauva-sanasta tulee pahemmat fiilingit, se suorastaan jytää ja pyörii pallokalsareissani kuin puolukka kupparin pill.. pillimehussa.

Vauv.. pitää vissiin liimata punaisesta sähköteipistä joku rasti vartalooni, merkiksi siitä, että olen biohasardi. Sairastan jotain vauvaluulokuumetautia. Ei mulla voi olla oikeesti mikään _oikea_ tauti. Ei. Kale on hämännyt immuniteettijärjestelmäni syöttämällä verkkokalvolleni bloginsa kautta tarttuvaa vauvakutkaa.

Kale, tuo heti se vauva tänne poistamaan se kutka multa! Sano sille, että meilläkin on komeroita ja monta onkin! Vai olikos se Kalen vauva joka tuossa välillä päätti olla tulematta kaapista ulos?

Mun pitää vissin lähteä baariin?Hullujenhuoneelle?Kättärille?Vauvantekohommiin? (se on simppelii- siihen tarvitaan vain pimppi ja pippeli) Kanadaan?Vuorille?Vadelmakakulle?

Siis AAAPUUUVA.