Tämä päivä on ollut ihan kauhee.

Töissä pillitin salaa pariin otteeseen ihan ilman syytä, lisäksi olin erittäin epäsosiaalinen, vastasin sähköposteihin epätyypillisesti parilla nuivalla sanalla, eikä mua huvittanut kommentoida kenenkään blogeihinkaan, koska se olisi ollut liian sosiaalista toimintoa siinä tilassa.

Niin ja julistin kuopukselle kotiarestia, koska se jätti _tahallaan_ menemättä hammaslääkäriin. Mulle se tietenkin esitti unohtaneensa sen "moi äiti mä siis ihan unohdin et mullon se hammaslääkäri, ja nyt mä hengailen täällä ja siellä kavereitteni kans". Isosiskolle se kuitenkin oli kertonut totuuden ja hitto että harmittaa moinen.

Nyt oloni on kohentunut, silti olisi ihanaa mennä jo nyt sänkyyn lukemaan, mutta kun mieheni valmistaa vielä ruokaa. Ja mä haluan syödä sitä.

Huomenna on Punaisen Ristin päivä, joka aloitetaan vuotuisilla aamukahveilla. Mun pitää tönöttää paikalla jo puol kasilta vastaanottamassa tiimimme kutsumia vieraita, koska alkkispomoni on lomalla tai missä lie rokulissa koko viikon. Plääh.

Perjantaina varmaan noin kaikki työkaverini ovat lomalla. Mäkin voisin olla, ja koska en voi keltään kysyä lupaa, päätin myöntää itse itselleni sellaisen. Oonhan mä sentään stuntannut tiiminvetäjääkin välillä.

Ah, ruokaa.. nam.