Istuin just Uguksen partsin vessassa ja siellä ajattelin tätä blogien totuudenmukaisuusaihetta.

Mä haluan uskoa, että kaikkien niiden blogit, joita seuraan säännöllisesti (ja huom..- seuraan kyllä paljon muitakin blogeja kuin noita jotka olen salarakkaikseni nimittänyt) ovat edes jollain totuuden rämmäleellä kiinni oikeassa elämässä- ettei koko "päiväkirja" ole jotain tuulesta temmattua jonkun muun elämää.

Tietenkin asioiden liioittelu, värittäminen ja huumorin tai jonkun muun seikan avulla jännittävämmäksi tekeminen ihan kuuluu asiaan. Minä luotan siihen, että jos sanon nähneeni paloauton kokoisen ampiaisen, niin jokainen tietää että en mä oikeesti sellasta ole nähnyt, luojan kiitos;)

Ja mitä tulee tähän paljon puhetta herättäneeseen Salarakkaan blogiin. Sanotaanko nyt näin että jos se oli teekkarihuumoria, niin hah hah, ja  jos joku ruma keski-ikäinen nainen on sitä kirjoittanut ihan vaan huviksensa ja "tehdäkseen muut naiset kateelliseksi" niin minä ainaski olen aina ensisijaisesti kadehtinut hyviä aivoja ja älyä. Niitä ei Salarakkaan blogista kyllä valitettavasti löytynyt, joten hukkaan meni sekin provokaatioyritys.

Kahden asian suhteen olen nipottajista nipoin, kukkahattutädeistä tädein.

En voi millään tasolla käsittää sellaisia kirjoittajia (toivottavasti sellaisia ei edes ole), jotka keksivät itselleen tai läheisilleen jotain mystisiä tuulesta temmattuja sairauksia. Olen vahvasti sitä mieltä, että jos joku näin tekee, sillä on aika iso hätä kun pitää keksiä jotain jolla saa mahdollisesti itselleen huomiota, sääliä ja virtuaalista huolenpitoa.

Mä en  myöskään hyväksy sellaista kirjoittelua, missä millään tavoin pilkataan sairaita, vammaisia tahi muulla tavalla valtaväestöstä poikkeavia.

Noniin, ehkäpä taas poikkesin alkuperäisestä aiheesta joten voinkin samantien siirtyä asiasta kukkapurkkiin.

Mies, kuopus ja kaksi koiraa lähtivät vuorokaudeksi mökkeilemään. Minä luovuin suursiivoushankkeestani- ajattelin ehkä laiskasti läiskiä rättiä johonkin kohtaan jotakin jossain vaiheessa, jos vain suinkin sattuu sellainen huvittamaan. Jos ei huvita, niin sitten en läiski.