Tänään on ollut "mikään ei toimi"- päivä.

Epäkunnossa on tänään ollut Vuodatuksen Veijo, sorvini, pinnani ja monia muitakin asioita sieltä sun täältä.

Huomenna on jo torstai! Laukkasin tänään vuorostani itselleni hankkimassa tarvikkeita sinne Poriin. Tajusin nimittäin tänään että hittolainen, mähän jaan hotellihuoneeni toisen henkilön kanssa (henkilön, joka kantaa nimeä Oma Avustaja, ja jonka henkilöllisyys on minulle epäselvä).

Piti siis hankkia jonkinlainen yöasu, joka on muuten mielestäni aika turha kapistus. Mutta kun isot pojat ovat kertoneet, että monet käyttää yöasua öisin, niin en halua olla mikään erilainen wanhus. Kapinoin sentään puoliksi moista höpsöä asua vastaan, ja hankin vaan puolikkaan yöasun. Elikkä sellaiset housut. Pallokalsareitani en mihinkään sorvaustapahtumaan vie. Ne edustavat mulle kotoisia oltavia, jollainen ei ensi viikonloppu ole. Enkä Nanson reikäistä erotiikantappajayökkäriäkään, ties minkä himokohtauksen huonekaverini saa sen nähdessään. Toisaalta voishan sekin olla ihan hubaa.. Valinnanvaikeuden paljous taas! 

Kassiongelmakin on. Kaikki kelpo kassit ovat levällään ympäri Suomea, vähän niinkuin osa perheestänikin. Ai niin, ne kassit on niiden mukana- matkalla Ouluun ja leirikoulussa. Sattuipas muuten hassu lyöntivirhe. Kissa tuli häiriköimään, ja kirjoitin ensin että kassit on matkalla Puluun. Eh he he.

Mietin tässä, että kumpi olisi viisaampaa. Kantaa huomenna lantio pinkeenä ruokaa, eineksiä, leikkeleitä ja kaikkea sellaista kotiin vai jättää vaan jälkikasvulle tukko seteleitä tyyliin: ostakaa ruokaa- mitä vain haluatte. Ostaakohan ne sitten vaan jotain kumipitsoja ja karkkia... hmm toisaalta omapa on asiansa.. vai onko. Perhana että elämässä pitää tehdä vaikeita päätöksiä!

Pieni ressinpoikanen yrittää vielä raivokkaasti ilmoitella olemassaolostaan. Huomaan vähän väliä kaipaavani kaljalle, nukkumaan, suklaata, saunaan, nukkumaan, kokovartalohierontaa... Enhän mä moisia muulloin kaipaile nimittäin niin.

Olen nähnyt joidenkin moittivan toisia bloggaajia heidän blogiensa minä-keskeisyydestä. Kommenttiosiossa saattaa olla esim. viestejä, jossa ivataan kirjoittajan minä-minä-minä-minä-tyyliä.

Kuulkaas nyt. Koska MINULLA on hirvein viikko menossa, mitä työelämällisesti (ja siinä sivussa perhe-elämällisestikin) ehkä ikinäkoskaan, niin antakaa mä nyt ihan rauhassa pyörin oman napani ympärillä ja juoruan naapurin tädistä vasta ens viikolla.