Hitsi, mun tasaisenletkeenkaoottinen ja sumealogistinen kroppani on kohta varmaan aivan sekaisin syystä, että mulla on niin paljon kaikkia jutskia!

Olin aamulla kokouksessa (en yleensä paljoa kokoustele), kohta lähden lounastapaamiseen (en yleensä ikinä käy lounastapaamisissa), ens viikolla lähden Tallinnaan, parin viikon päästä Poriin...

Varmaan joku palaverihai ja kokousveteraani ja runsaasti matkaileva tuhisee partaansa, kaksoisleukaansa, finneihinsä tai vastaavaan, että no johan on tädillä muka sesonkia. Mutku on. Älkää nyt vähätelkö mun juttuja! Olen ihan sekaisin kohta!

Kale-raksuni! Tee mulle sellanen hieno ja iso koirajuttu! Mä tarvin nyt jonkun hienon fifin, jotta mun kaivopuistolaisrouva-imago olis täydellinen. Kun on noita menojakin niin paljon, niin paljon, NIIN PAL... okei. Rauhoitun. Puuhlääh.

Muihin aiheisiin: minulla on nyt aika paljon juttuja.. ai niin, sanoinkin sen jo. Kuopuksella alkoi tänään koulu. Se on päättänyt alkaa hikipingoksi! Ihan vaan opettajansa kiusaksi. Sopii mulle. Esikoisella alkoi eilen koulu, mutta tänään onkin jo vapaapäivä. Tiistai on tällä jaksolla joka päivä vapaata.

Sitten sellainen asia, että kohta minun täytyy tehdä täältä Mäntsälään saakka ulottuva postaus siitä, kuinka minun elämäni perusrakenteet ovat horjuneet pahemman kerran.. Tämä liittyy blogilistan lukijatilastoihin, joista ei tällä kertaa enempää, koska en halua mennä lounastapaamiseen ripsivärit poskella, silmät itkusta punaisena.