Hei vaan kaikki tytöt ja pojat, tädit ja sedät, rouvat ja herrat, neitsyet, horatsut ja gigolot!

Tämä täti otti tänään järeät aseet käyttöön koskien iltakoomaa. Ehdinkin jo tuossa aseidenkäsittelyn aikana ilmottautua salarakkaalleni, ja tunnustaa salaiset koomakokeiluni. Jotka eivät siis nyttemmin ole enää salaisia.

Nyt ei ole kyse raejuustosta eikä asia liippaa läheltäkään Mikko Kuustosta. (runo, riimi- hokasitteks hei!!!!)

Vaan. Minulla ja esikoisellani, minun lapsellani, tavistädin tavispoikasella oli syytä juhlaan! Juhlan syy on tarina erikseen, mutta pieni vinkkejä ennen lopullista paljastusta: hommaan liittyy rikos ja rangaistus. Kjeh, kerron koko jutun joskus myöhemmin, muistuttakaa että kerron ! 8.8. klo  8 vaikka!  Mutta siis.  Niinpä menin esikoiseni ja tursaan (esikoisen kaveri, laji viihtyy mm. hyvin taviskotien tavissohvalla)  kanssa heti suoraan töitteni jälkeen terassille! Ja vähän samalla tavalla kuin tiileskivet eivät juo kahvia, niin emme mekään juoneet. Siis kahvia.

Olen nyt sellaisessa kolmen tuopin nousussa ja minua ei koomata yhtään! Aamuisen pähkäilyni tuloksena tästähän voisi siis vetää sen johtopäätelmän, että välttääkseni iltakoomaa, minun pitää alkaa naisalkoholistiksi. Noh, lepo vaan. En aio alkaa.

Mut siis aattelin vaan tälleen semikännipolkata että koirat haukkuu, karavaani kulkee, lapset kasvaa kuin rairuoho, Villperin Pepen rokonarvet senkun syvenee ja  tämä täti ei koomaa tänään. Iloitkaa kanssani, oi te!
.