Hitsi, helkatti ja muita laatusanoja tähän heti alkuun.

Olen kovasti koittanut psyykata itseäni, että elämä jatkuu loman jälkeenkin, vielä on kesä, illat on pitkiä, ilma on leppoisa...

Kaikki em. on toki totta, mutta kun minussa ei ole havaittavissa minkäänlaista aivotoimintaa töistä paluuni jälkeen.

Eilen olin noin tunnin ajan jokseenkin tajuissani, käsittääkseni ainakin olin hereillä kun kävin kaupassa ja tein ruokaa. Olin pakoitettu näihin yleensä miehen suorittamiin toimintoihin, koska hän oli MM-kisojen turvapalaverissa. Ihmettelin, että mitä tekemistä äänentoistohemmoilla asian kanssa on, mutta näköjään on. Kai niiden piti luvata, etteivät roudaa PA-laitteiden (huom. lyhenne ei tule tästä edelleenkään;)) seassa mitään sopimatonta Stadikalle. 

Mahtisuoritukseni jälkeen päätin palkita itseni ja aloin katsomaan lasten kanssa Spinal Tap - elokuvaa, jonka olen nähnyt useita kertoja ja joka kerta sillä on minuun ollut elvyttävä vaikutus. Mutta nyt... Nukahdin leffan alkumetreillä joskus kasilta. Pää vaan notkui ja havahduin aina räväkämmän retkahduksen jälkeen.

Ennen ysiä päätin raahautua sänkyyn ja nukahdin luultavasti heti. Niin että onko tää nyt sitten elämää? Aamulla töihin- töissä tsemppausta- töistä kotiin ja kooma. En ehtinyt tehdä mitään empiirisiä raejuustotutkimuksiakaan, enkä mitään.

Noh, nyt on ainakin pitkä yöuni takana, nähtäväksi jää, mikä on tilanne sitten tänään. En kyllä ala yhtään mitään jos kooma on samaa luokkaa. Onko tämä normaalia? Onko tämä loman päättymisestä johtuvaa?