Hihi, vähänkö olen raggari. Mainitsen homon otsikossa.

Piti ihan oikeasti kirjoittaa siihen kyllä että pomo, mutta enpäs korjaakkaan virhettä. Minulla on nimittäin kriisi yhden lopettaneen tilaajan takia. Ehkä se tulee takaisin, kun huomaa miten villin kuulin hotti olenkaan.

Jos nyt kuitenkin siitä pomosta ensin...

Olen ennenkin häntä täällä moittinut, ja nyt kun minulla on 10. työpäivä putkeen menossa, moitin vielä enemmän. Viime viikolla, kun minulla oli hyvin hektistä, stressaavaa ja sellaista,  joku kiva myötätunnon ja tuen osoitus pomon taholta olisi ollut ihan muikea piriste. Mutta mitä tekee hän? Ilmoittaa puhelinvaihteelle että "olen tänään sairas ja huomenna lomalla". Siis.. mitäh? Yhden päivän pikasairastuminen joka jatkuu lomapäivällä? Jos ei tuossa ollut kyseessä lintsaus, niin ei missään.

Minulla on perjantaina vapaapäivä. Pomoni esimerkkiä noudattaen, onhan hän tiimimme liideri, esikuva ja malli, minäkin taidan olla huomenna sairas. Ja perjantaina sitten lomalla. Näin kuulkaa on.

Jotta otsake ei johdata täysin harhaan, puhutaan sitten homoistakin.

Paras työkaverini on homo. Me ollaan joskus naurettu mahamme tärviölle hetskumiehien homofobiasta, joka ilmenee _aina_ mm. siten, että he eivät uskalla mennä homobaariin syystä, kun "siellä joku homo kuitenkin käyn persiiseen kiinni heti eteisessä". Hihih.

On aika surkuhupaisaa, kun homoseksuaalisten henkilöiden kohdalla ajatellaan vaan ja ainoastaan sitä seksuaalista puolta, ei mitään muuta. Valtaosasuuntautuminenhan on heteroseksuaalisuus. Jostain kumman syystä minä en ole yhtään peloissani, kun menen nk. tavalliseen baariin. Koskaan ei oo kukaan käynyt persiiseen kiinni missään, vaikka siinä ois tartuntapintaakin ihan kunnolla. Eikä homobaarissakaan lesbot oo hyökänneet kimppuuni sankoin joukoin.

Juttuni pointti lähti jo noin vartti sitten lenkille Kaivariin. Sori, minä en ole tottunut tälläiseen hikipinkoiluun työelämässä. Tiedän, että on monia ja taas monia, joille tälläiset työputket ovat ihan normielämää, mutta minulle ei. Siksipä minun älypitoisuuteni on laskenut lähelle ameeban tasoa. En ole muistanut ees vastata kommentteihini. Hei vaan kaikille kommentaattoreille. \o/