Notkuin eilen illalla aivan liian myöhäiseen netin syövereissä ja hengailin salaraksujeni kanssa. Aamu olikin aikamoista tervanjuontia ja tahmailua, mutta nou hätä! Sorvaamoon olen päässyt ja lähes intomielinenkin olen jo taas. Sitäpaitsi herätys oli mukava. Kuopus vieressä ja kissa. Heräsin lopullisesti kissan hurinaan, eli kehräämiseen.

Intoani hieman laskee liian vilkas mielikuvitukseni. Tilasin lääkärisedälle ajan iltapäiväksi, menen näyttämään sille paisunutta nilkkaani. Toistaiseksi toinen toistaan villejä diagnooseja on suoltanut mm.oma henkilökohtainen lääkärini, tohtori Mielikuvitus. Häntä on hyvin kompannut myös tohtori Luulotauti. Pakko saada näihin arvailuihin loppu ja mennä ihan konkreettiselle lääkärille näyttäytymään.

Ratikassa oli mainos jostain voiteesta. Auttaa pinnallisiin laskimotukkoihin ja turvotukseen. Sehän mulla! Muita mahdollisuuksia on avomurtuma ilman avoa, veritulppa, vasemman jalan vaihdevuodet.. onhan noita, vaikka kuinka ja paljon.

Myönnettäköön tässä salaa sekin, että olen niin kypsä tiettyihin asioihin täällä työpaikallani, että jos lääkäri sattuisi ehdottamaan paria sairaslomapäivää, en epäröisi nanosekunttiakaan. Missähän se mun tiukka työmoraalini tänään oikein luuhaa? Varmaan onttolaulaa jossain komerossa, näin ma luulen.

Päivät kiitolaukkaavat kuin villi orhi eteenpäin. Kohta mulla on _ihan oikeasti paniikki_ niiden rippijuhlien kanssa. Kaikki on ihan vaiheessa, tai oikeastaan huonommin, vaiheen suunnittelun harkinnan aloittamisasteella. Noh.. onhan tässä aikaa vaikka kuinka vähän. Eiköhän se kaikki taas hoidu pienessä paniikissa sutjakasti.

Sain muuten kutsun entisen opinahjoni 100-vuotisjuhliin.  Minua hihityttää tämä:

Musaluokka soi - nykypäivän koululaulukonsertti maanantaina 26.9. klo > 19.00 Savoy -teatterissa.

Koululaulukonsertti? Apua, melkein tunnen, kuinka Pollajukepoksini käynnistyy ja alkaa suoltamaan kohta randomina niin siniristilippuamme kuin eri maakuntien lauluja. Lemminkäisen äitiä unohtamatta. Tuima on tuuli ja pimeä on taivo, suuri on ulapalla aaltojen raivo. Paras kamuni lauloi kyseisen laulun vuodesta toiseen luokan edessä laulukokeessa.

Vaan nyt pitää apinanraivoilla hommailla kaikkea. Jos vaikka en ole täällä enää loppuviikosta.