Moi vaan täältä vapaapäivän vietosta.

Minulle tuli eilen toiseen silmään silmätulehdus. Kyllähän se jo sorvaamossa oireili, mutta aattelin vaan että mikä lie malka silmääni on lehahtanut. Kotona totuus paljastui- silmä oli paitsi punainen, myös kipeä, vuotava ja rähmivä.

Kaikenkattavassa(ainakin melkein) lääkevarastossani ei tietenkään ollut silmätippoja, ne kun ei säily avattuina pitkään ne putelit. Tiedän, että joku tippaseos sopii sekä silmiin että korviin, mutta koska se kuulostaa muutenkin ihmeelliseltä, niin en viitsinyt ottaa sitä riskiä, että tungen jotain puuduttavia tippoja silmääni ja sitten silmä puutuneena työnnän siihen vaikka heinäseipään pystyyn ja ihmettelen kun näkymät on niin sumeat sen jälkeen.

Mutta ah, minkä silmätieteiden erikoisosaajan maailma minussa onkaan menettänyt. Minulla on kaapit täynnä tulehduskipulääkkeitä äntyilevän käteni takia. Otin sellaisia pari kappaletta ja menin nukkumaan. Perustelin nappivalintaa itselleni sillä, että minulla on tulehdus, sekä kipu. Miksen siis voisi ottaa tulehduskipulääkettä?

Aamulla heräsin vapaapäivään silmät normaaleina, verestämättöminä ja rähmättöminä. Ahhh.

Olen aloittanut tämän läävän valtaisat raivaustyöt. Puskutraktori olisi oikein hyvä väline tässä kohtaa. En raportoi tästä nyt enempää, mutta sen sanon että oli ehkä virhe avata edes tätä konetta, jos meinaan tämän vuorokauden aikana saada jotain aikaiseksikin. Jos siis näette minun vastailevan kommentteihin yhdessäkään blogissa aikavälillä nyt- illansuu, niin tulkaa kivittämään minut! Haukkumaan minua laiskaksi! Mollaamaan ja osoittelemaan sormella!

Hyvää perjantaipäivää teille kaikille :)