Nysse sitten lähti. Tai no, jos tarkkoja ollaan, niin jo yli viisi tuntia sitten.
Niin siis tarkoitan miestäni ja niitä helvatan tursaita, joiden takia sain melkein hermoromahduksen.

Eilen vitutti niin ettei veri kiertänyt eikä kalja maistunut. Vollotin salaa milloin missäkin nurkassa, tällävälin kun viimeistä koti-iltaa pitkään aikaan viettävä mies isännöi tursaita. Enkä tosiaan saanut kaliaa putoomaan kurkusta kuin pari onnetonta tölkkiä.

Aamulla kun miehen herätys tuli, aloin sitten vollotamaan julkisesti. Sanoin sille että mulla ei ollut yhtään kivaa ja inhoan tursaita. Mies katteli mua vähän ruotsiks, että hä? Tajusi sitten kyllä ja pyyteli vuolaasti anteeksi ja kertoi olleensa ajattelematon ja ymmärtävänsä minua. Niin että ihan hyvillä mielin mä sen sitten lähetin matkaan. Niille tursaille en kyllä ollut kovin ystävällinen.

Ilmeisesti kannatti eilen angstata, koska sunnuntai-angstia ei vieläkään kuulu eikä näy. Tosin aikaa sen hankkimiseen on kyllä vielä runsain määrin.

Mutta so far so good, niinkuin amerikassa sanotaan. Ja Tarjakin sai fudut Nightwishistä, ja se mua kyllä ilahduttaa kans. En ole ikinä, koskaan milloinkaan voinut sietää sen akan kiljumista. Bändi on kaiten ihan hyvä, ja muutama ihan hyvä piisikin niillä on, mutta toi kiljuva laulujoutsen on pilannt ne. Eipä pilaa enää, joten siitäs sai.