Nykyisin on sitten tosi vaikea saada kunnollista nuorisoa!

Katsokaas kun mulla on ollut salahaave jo vuosia, että sitten kun meidän perheeltämme loppuu jouluinen kiitolaukka ja humppakiito pitkin mummoloita, niin minä haluan järjestää OMAN joulun just niinku haluan, ja haluan emännöidä isoa jouluvierasväkeä, jonne olen ITSE päättänyt osallistujat...

No, nyt on kiitohumpat loppuneet. Mummo ja papat ovat kuolleet, ainokainen mummeli on elämää, melua ja humua kestämätön- ja pikaisen jouluaterioinnin jälkeen hänet kyörätään kotiin.

Näin jo sieluni silmin, kuinka K-T perheineen tulee meille, kuinka karkeloimme piirileikkiä kuusen ympäri ja pelaamme lautapelejä ja saunomme ja syömme koko yön ja perheidemme yhteensä seitsemän nuorison edustajaa viihtyvät yhdessä harmonisesti...

Menin sitten eilen möläyttämään salahaaveeni julki ja sen myötä minut melkein mestattiin! Ideani oli kuulemma hulluin ikinä! Että ei jouluna ketään kavereita tule kylään vaan se vietetään oman perheen ja suvun kesken!

Hitto miten konservatiivisia kakaroita mä olen kasvattanut! Niin se tässäkin taas ulkonäkö pettää. Nuo kulkee naama täynnä rautaa, kummalliset vaatteet päällä mutta ah. asenne on kuin jollakin perusbritillä.

Tässä oli tämänpäiväinen jouluosuuteni.

Muita osuuksia: Tettineito lukee lehteä, minä kirjoitan blogia. Kotona kaikki ookoo, paitsi esikoinen on tänään siellä kivestenkopelointikeskuksessa- eli kutsunnoissa.

Niin ja nyt on marraskuu! Tämä on kuukausi, jolloin voi jossain kohtaa sanoa, että jouluun on vajaa kuukausi. Miettikääs sitä.