Kirjoittaminen ei oikein suju, mutta koitetaan.

Kiitän tässä ja nyt kaikkia kommentaattoreitani tsempityksestä! Kiitos paljon!

Imitoin tänään hienoa kotirouvaa ja lähdin oikein Stockmannille. Tarkoitukseni oli etsiä isot lapaset, jotka mahtuisi tähän käteen. Kyllä on miesten lapaset kortilla, sellaisia ei ollut missään! Yhdet Seppälän venyväiset mahtui jotenkuten, joten niihin oli tyytyminen.

Valitin Elmasedälle, että minua luullaan nyt naimattomaksi, koska en ole kykeneväinen käyttämään naimasymbolia nimettömässäni. Tähän E-S lohdutti, että nythän mulla voi käydä flaksikin sitten. Jopas lohdutti ;)

Olen hyvin epätietoinen kaikesta tämän reilun vuorokauden ikäisen vammani kanssa.. Kuinka kauan kipsiä pidetään halkaistuna (turvotuksen vuoksi). Pitääkö se railo käydä laittamassa umpeen jossain vaiheessa? Siinä on kyllä sellaista aniliininpunaista teippiä päällä, mutta railo alla silti. Mitä taas tarkoittaa, että viikkoon ei saa liikuttaa kättä? Eihän se nyt piru vie liiku muutenkaan! Vai pitääkö minun pitää koko päivä kättä siinä asennossa, mihin se aamulla sattuu asettumaan? joo nämä on varmasti hyvin mielenkiintoisia pohdintoja, mutta koska minulla on kohtalontovereita ja muutenkin fiksuja lukijoita, niin ehkä joku tietää?

Vastaan muuten  ainailonan heittämään haasteeseen joku muu päivä :)