On aika nostaa kis.. eikun Elma pöydälle. Nyt kerron teille, millainen täti oikeasti olen. Kysykää vaikka mun lapsilta.

  • minä olen keksinyt vuorokauteen ajankohdan nimeltä aamu.
  • olen keksinyt koululaitoksen ja oppivelvollisuuden
  • olen myös valinnut kaikki opettajat kouluihin, varsinkin ne tyhmät ja laatinut kaikki lukujärjestykset, varsinkin ne tyhmät
  • levitän aamuisin kissanhiekkaa kylppärin lattialle, jotta paljaan jalan alla tuntuisi mahdollisimman epämiellytävältä
  • piilotan tahallani lasteni vaatteita ja kenkiä
  • jätän tarkoituksella pesemättä just sen maailman tärkeimmän vaatekappaleen
  • olen opettanut pesukoneeni syömään paitsi sukkaparin toisia puoliskoja, myös kalsareita, t-paitoja, pussilakanoita ja räsymattoja
  • katkon tahallani lyijykynistä terät ja piilotan terottimet
  • katkon terät myös meikkikynistä
  • jätän tahallani auki ripsiväriputkilon, jotta se varmasti kuivuisi
  • kehoitan  usein koiriani kusemaan esikoisen huoneen sohvan sokkeliosaan
  • solmin koiranremmit yhteen ja koitan saada aikaiseksi umpisolmun
  • olen jäädyttänyt ja muhkuroittanut kadut ja tiet
  • olen laatinut metron aikataulut niin, että niistä varmasti aina myöhästyy
  • olen suunnitellut tv:n ohjelmatarjonnan
  • naarmutan tahallani cd- ja dvd-levyjä ja jätän ne ilman kantta lojumaan ties minne
  • jätän illalla maitopurkin pöydälle, jotta aamulla saisi juoda ihkua lämmintä maitoa
  • levitän kaakaojauhetta pitkin keittiötä
  • jätän leivänpaahtimeen ison palan, jotta seuraava käyttäjä saa palohälyttimet soimaan
  • jemmaan aina uusimman Aku Ankan jonnekin
  • en jätä koskaan lapsilleni sitä viimeistä pullaa, torttua, jätskipalaa.. vaan syön kaiken itse
  • piilottelen lasten kotiavaimia, ulkoilu rules!
  • jemmasin myös kaikki joulutodistukset enkä meinaa antaa niitä ikinä takaisin
  • olen salaliitossa HTV:n kanssa ja katkon nettiyhteyttä silloin tällöin
  • kuorrutan kaapissa lojuviin leipiin homekerroksen päälle
  • irrotan pattereilla toimivista laitteista paristot ja jemmaan ne

Tässä näin alkuun, varmasti paaaaljon paljon enemmänkin erilaisia vänkiä piirteitä ja ominaisuuksia minussa on, mutta niistä ehkä joskus myöhemmin.

Kiitos eilisen postaukseni kommenteista kaikille! Heti kun otin asian puheeksi täällä blogissa, niin asia otettiin puheeksi myös täällä sorvaamossa. Ensin meinasin tulla vainoharhaiseksi ja kirjoittaa postauksen, missä kerron että rakastan kaikkia työtovereitani ja pomojani!

Joten- kaikki isot kihot tietävät nyt asiasta, joten vastuu on heillä. Ainakin mun mielestä pitäisi olla. Ja minä en tee enää yhtään sellaista hommaa, mikä kuuluisi pomolleni. Ei mun tartte.

Nyt ei sitten muuta kuin että menen järjestelemään klemmareita.

Kivaa tiistaita kaikille :)