Minuun iski hirvittävä kewätsisustuswimma, ja huoh.

Kysyisinkin nyt neuvoa näppäriltä askartel-paskartelijoilta.

Miten tavallinen pahviloota kannattaa päällystää kankaalla? Kannattaako pahviloota peitellä liimalla, esim. Eri Keeperillä, ja painaa kangas päälle? Vai onko niittipyssy se oikea työkalu päällystämisessä?

Olen sorvaamossani harrastanut tyhjien kopiopaperilaatikoiden päällystämistä värillisillä kopiopapereilla. Onhan ne aikansa ihan ok, mutta täällä kotona haluan kangaspäällysteisiä pahvilaatikoita, tarvitsen niitä kipeästi, ja kangaspäällysteiset pahvilaatikot suorastaan huutavat minulle, että haluavat ilmestyä tänne kotiimme jossain vaiheessa olemaan.

Niin ja sitten tärkeä pointti, pitääkö sen kankaan ylettyä pohjan ja yläreunan yli lootan sisäpuolelle, vai riittääkö täsmälleen laatikon ulkopinnan kokoinen pala..

Minä olen niin amatöör tässä kankaalla päällystämisessä, että ihan melkein naurattaa.

En muuten jaksanut lähtee Deep Purpleen, vaan lähetin sinne nuorta ja jäntevää jälkikasvuani. Elma-setähän siellä onkin ollut viime yöstä asti, joten kohdatkoon iloisesti siellä sitten. Tai sitten vastaavasti älkööt kohdatko.

Minulla kun on vieläkin jotenkin säteilevä ja kliininen olo.

Mutta kangaspäällysteiset lootat... ah, niitä mä kohta teen ihan villinä täällä. Jos vaan saan ensin neuvot hyvät.