Minulla piti olla tänään oikea ryhti-iltojen ilta. Sellainen, että kaikki Suomen ja koko maailman ryhtiliikkeet vaihtaisivat järjestönsä kantamaan minun nimeäni..

Ryhtiliikkeen jälkeen olisin sitten tehnyt tänne pitkän kehuskel-listan siitä, miten hirvittävän tarmokas ja ryhdikäs inehmo olen.

Aloitinkin jokseenkin tarmolla.. mutta kummasti alkoi telkkari vetää puoleensa, just tänäänhän oli siis AIVAN PAKKO nähdä mitä Taalasmaan Ultsille ja Sepille kuuluu, koska niiden kuulumisethan ovat alatilähellä sydäntäni..

Sittemmin aloin ihmettelemään että mikäs nyt ryhdin suurlähettilästä, eli minua, oikein piinaa, kun olo muuttui koko ajan enemmmän ja enemmän sellaiseksi, kuin joku olisi ruiskuttanut vahvaa relaksanttia paikkaan, joka yhdistää pääni ja peppuni. Selkärangaksi olen kuullut joidenkin sitä myös kutsuvan.. minulla tämä paikka tuntui menevän löysäksi sekä henkisesti että fyysisesti. Ryhti oli niin kaukana!

Äsken syy selvisi. Eihän sitä nyt syyttä ryhdittömiä olla.

Mullon kuumetta! MULLA! Mullei oo ikinä kuumetta ja taas on! Eikä mitään muuta vaivaa, paitsi tissit kipeet ja ryhditön olo.
Ja ps. en ole kännissä enkä paksuna. Nuo on ne kaksi yleisintä ehdotusta kaikkeen mahdolliseen.