Oon rikas! Omistan nimittäin ihmisen. Kyyyyllä. Lapset ovat lainaa vain ja puolisko sukuunnaitu muukalainen, mutta mullapa on OMALÄÄKÄRI! Omistan lääkärin!  Ja koska vastustan ihmiskauppaa, en aio ikinä milloinkaan edes kassakriisin pohjamudissa harkitsevani omaisuuteni realisoimista riihikuivaksi fyrkaksi tässä kohtaa. Mun oma lääkärini mun <3

Arvaatkaas. Nyt en ymmärrä yhtä asiaa. Tämä sommartiden hej hej, sommartiden! Kun monet nyt valittaa että aamulla voisi nukkua pitempään. Mutta ku mun vuorokaudessa on edelleen se sama 24 h kuin ennenkin? Ei oo aamusta yks tunti mennyt mihinkään, siellä se tunti taas tänä aamuna oli!  Ja jos menen kympiltä illalla nukkumaan ja herään kuudelta aamulla, niin olen nukkunut 8 tuntia. Vaikka on siis kesäaika. Mitä mä en nyt käsitä taaskaan? Ja kello on nyt ihan oikeesti vähän yli kymmenen, eikä mitenkään leikisti.  Tosin kun ikkunasta katsoo, niin voisi luulla että on oikeasti talvi, vaikka kalenterin mukaan kevät alkaa olla kai jo?

 Ja Kukkis-babe, koska epäilen sinun luurailevan blogissani niin tiedoksi: sun blogi on rikki! Tai sitten Veijo taas vaan äntyilee. En pysty kommentoimaan! Vaikka haluisin. Mrrrrr.

Äiti on äiti on äiti. Keräsin rohkeutta ja rimpautin esikoiselle. Kun se lähti autolla työharjoitteluun ja koska keli. Ja koska äidin huoli jatkuva. Oli päässyt perille.

Voisiko taas tyhjänpäiväisempää säläpostausta olla? Tuskin.

Aika siis ottaa klemmarit ja käydä. Hyvää tiistaita kaikille! :)