Jippiaijee, kävin eilen testaamassa, että onko musta mihinkään.

Kuulkaa, minulla on kuin onkin sellainen selkäranka! Olin eilen kahdessa eri baarissa- enkä äitynyt mihinkään hillittömään örvellyskavalkaadiin, vaan imitoin sivistynyttä ja siveää tätiä.

Baari numero ykkösessä olin kummitätien kanssa- tämä vakkari lähikuppilakokoonpano siis. Sain baariin jossain vaiheessa puhelun Elma-sedältä, jossa se puhui jotain munkkilatinan ja siriuksen sekoitelmakieltä- ts. en tajunnut yhtään mitä se puhui jostain ukosta ja pankkiautomaatista ja plah.

Juuri kun olin lähdössä kotiin, sain tekstiviestin vanhalta ystävältä, joka oli tullut periferiaan, vanhalle kotiseudulleen, ja hän pyysi minua tulemaan baari numero kakkoseen. Meninkin, ja kas, siellähän se Elma-setäkin oli.

Oli ihanaa nähdä wanhaa kaveria, mutta Elma-sedän oisin voinut nirhata! Se sai jonkun ihme kohtauksen, ja alkoi arvostelemaan mun ulkonäköä! "Kato nyt peiliiin, kato nyt miltä sä näytät, kato nyt sä näytät ihan hakatulta.." No wittu jos ripsivärit valahtaa naamalle nauramisesta ja kun tukkakin on alati huono- tukkapäivittynyt, niin ole siinä nyt hehkeä. Sitten se raahasi rumilusakkansa kotiin ihan kesken illan. Eihän mun ois mikään pakko ollut mihinkään lähteä mokomankin kiukuttelevan sedän kanssa, mutta  koska en vaan viittinyt alkaa taistelemaan niin lähdin.
Kotona menin kuopuksen kanssa saunaan ja nukuin takkahuoneessa samaisen kuopuksen kanssa ja inhosin miestäni kiivaasti.

Nyt on ristiriitainen olo, kun toisaalta tämä hyvä oloisuus ja pirteys on omalla tavallaan myös sedän ansiota (koska varhainen kotiintulo), mutta haluan silti vielä olla sille vihainen. Mikään ei oo niin typerää kun alkaa urputtamaan jostain ulkonäöllisistä seikoista kesken kaiken!

Mut muuten oli kyllä oikein kivaa joo.

Kivaa lauantaita teille kaikille :)