Nyt meillä on kotona metroseksuaali kissa! Oikee fruttari-poju. Sillä on nyt uudenkarhee turkoosi ärjykäs kaulapanta! Ja tämä nyt ei ole mitään vinoilua kissalle, tiedoksi eritoten sinulle kissa-täti Stello :)

Koirista nuorin, mutta isokokoisin, oli Agility-kokeessa. Kokeessa testattiin, että hallitseeko sen omistaja, emäntä, huoltaja, saattaja (en tiedä mikä on oikea termi tässä kohtaa) koiraa yhtään. Hyvin oli mennyt, mutta hyväksyntä/hylkäysvastaus tulee mailitse.

Vastaan tässä samoilla tulilla Tsu:n haasteeseen. Tsu:n pitää kohta muuten laajentaa sen kotikaruselllia! On se hurja täti- seitsemäs lapsi tulossa! Ja kuitenkin ihan järjissään.. kai ainakin :D

Tsun esittämä haaste oli hyvä ja tärkeä. Mutta- minä olen MLL:n Karkkilan osaston (älkää kysykö!) jäsen, ja maksan siis joka ikinen vuosi järjestölle jäsenmaksuja ja joskus vähän jotain muutakin. Eli jätän nyt tämän haasteen väliin, toivottavasti ymmärrätte. Jotta uskoisitte, että olen hyvä ihminen, enkä yhtään pihikään, niin juoruan vielä että olen myös Greenpeacen suoraveloituslahjoittaja ja Punainen Risti saa osani ainakin hermoistani joka ikinen arkipäivä! Sen lisäksi olen vakituinen elintenluovuttaja, samoin veren, luuytimen ja lapsillenikin lahjoitan fyrkkaa joka käänteessä kaikkeen tärkeään! Niin että niin!

Tampereen pikkujoulupileet kutkuttavat sieluani. Olen edennyt valmisteluissa jo niinkin paljon, että olen selvittänyt juna-aikataulut. Sieltä pääsee yöllä pois junalla! Ei siis ole mikään syy jättää tulematta yöpaikan puutteen vuoksi! Sanoo hän, jonka oma tuleminen ei vielä ole kiveen kirjoitettu, mutta niinkuin Herkku valistikin, tälläisen tapahtuman vuoksi voi yhden synttärit vähän valjuillakin!

Koko illan päässäni on soinut Kaunotar ja Hirviö-leffasta piisi: olet nasta Gaston, tykkään susta Gaston...jokainen mies tahtoisi  tuollaisen leuan  Gastoooooon. 

Lal lal lei. Illanjatkoja kaikille :)