Onpa kiirettä pitänyt, huh jopas onkin. Älkää nyt luulkokkaan, että mä täällä keskellä perjantaita hulluna sorvaisin- ehei! Minä oon väkertänyt yllätyssynttäreiden sankarille lahjaa. Tuli HIENO, vaikka itse sanonkin.

Lahjan valmistamiseen kului 40 pientä pulloa (a´4 cl) salmiakkikossua (HIK!), kuopuksen tai jonku lapsistani musta vyö (ei karate tms. musta vyö) (luvalla pöllin), mustaa roudarinteippiä, yksi vanha musta asia(pullo)salkku, näpräämistä ja konttaamista. Jos ette jo aavistaneet, niin tein panosvyön. Panos per sankarin ikävuosi nääs, muttei ne kaikki kyllä siinä vyössä ole. Varapatruunat on sitten erikseen. Hih hih, eikä se tiiä mitään. Meen muka vaan sen kanssa korkkaamaan Kurvin kulman William Koon, hih hih.

Niin että jos haluutte salanähdä tämän salarouvan salaa, niin William K klo 16 eteenpäin hamaan tappiin. Mä oon se kaikista salaisimman näköinen. Tulkaa salaa nykimään hihasta!

En oo tehnyt vielä mitään linjausta, periaatepäätöstä, tilinpäätöstä enkä kehityskeskustelua itseni kanssa, että olenko tänään vesiselvä, raivoraitis, kännissä, kaatokännissä, raivokännissä vai jossain sopivahkossa olotilanteessa. Nähtäväksi jää- koska kun kerta päätin aloittaa tämän maailman juomattomien viinojen tuhoamisen vain juhlatilanteissa- niin tänään sitten sellainen on. Hahaa, olen ovela. Kohta varmaan roskapussin vieminen kotonakin on juhlatilanne, jos kerta minä sanon niin!

Olenko muuten koskaan kertonut, että minulla on päästötodistus ja priimuksen paperit äitiysopiston syväkurssilta, jossa pääaineina olivat lasten uhkaus, kiristys ja lahjonta? No olen kuitenkin sen käynyt, ja nyt on käynyt ilmi, että täällä blogimaailmassa on kurssitovereitani pilivin pimein! Hei hei vaan kaikille! Koska pidetään luokkakokous? Tai vaikka joku oma Goom?

Nyt kun lapset ovat jo melkein wanhusiässä, niin tästä kolmen pääaineen opiskelusta eniten käytössä on enää vain lahjonta-kurssin opit. Niin tänäänkin! Hihi, kun minä olen synttäreillä, niin lapset siivoavat talon! Hihih. Eikä tarvinut kuin vähän lahjoa! Kätevää!

Minä en näe tänään mitään ihkuja telkkarisarjoja. Muistakaa tätiä sitten iltaruk.. postauksissanne ja pitäkää täti kartalla.

Reilu tunti sorvaamossa ja kurvit suorina Kurviin. Jeh.

Hyvää perjantaita kaikille oikein paljon:)