Anteeksi kansa. Minun on pakko taas vaihtaa sivupohjaa.

Se uusin ihana, seesteinen ja rauhallinen sivupohja ei vaan sovi kaltaiselleni hunsvotille! Vai kuulostaako teidän mielestä omimmilta minulta virsien laulaminen sen sijaan että piirtelen kirkkoveneitä? Beessit tukisukkahousut trendikkäästi räjähtäneiden farkkujen asemasta? Tiukka nuttura "out of bed"- tyylisen pahan tukkapäivän sijasta? Terveyskengät tennareiden tilalle?

Oijoi, näitä vertailukohteita on niin satoja, että riittäkööt nyt nuo. Niin että siksi vaihdos.

Mutta oi miehet, miehet, miehet!  Tai ainakin Elma-setämies. Mies jolle ei koskaan tapahdu mitään (muuta kuin 24h/vrk, mutta se ei nyt kuulu tähän), mies jonka ympäriltä tuolit viedään (tai sitten ei) mies, mies eikä poika enää, ja äiti tuo mies mua tuijottaa-mies.

Jotta elämä olisi täynnä epäreiluja päällekkäinasetteluja niin tietenkin taas on. Tämä em. miesmies haluaa kiivaasti edustaa eräissä kissankarvan ristiäisissä MINUN kanssani. Ja kaikki tämä vain sen takia, että olen sen vaimo! Ihme tekosyitä silläkin! Ja koska minun pitäisi samaan aikaan olla sekä Tampereella, että eräässä Helsinkiläisessä baarissa niin voi, voi, voi.. sanonko mikä.

Eli, olen edelleen täysin epävarma minkään suhteen. Toisaalta Tampere hehkuaa ajatuksissani kiivaana ja ihanana. Toisaalta olen ennenkin retkahtanut sedän lehmänsilmien lupseeseen. Toisaalta olen köyhä, toisaalta voisin rikastua tapaamalla uusia ihkuja ihmisiä. Argh.

Mutta alkoholipoliittiseen pähkäilyyni tuli aamulla vastaus. Maailmahan on täynnä juomatonta viinaa! Ja minä ajattelin juoda sitä vain juhlatilanteissa. En siis missään epäjuhlatilanteissa, kuten just joidenkin julkirouvien kanssa, jotka asuvat naapurissani ja joiden kanssa osaan pitää hauskaa ihan vain sisäisen hulluuteni voimin.

Niin, mutta se vastaus. Minulla on luomu-ilmastointi tennareissani. Eli reikä. Ei mikään maailman kivoin juttu näillä keleillä.

Huomasin, että päästäkseni kuivin jaloin sorvaamoon, oikeilla reittivalinnoilla minun pitää ottaa vain noin 12 askelta ulkona. 12 askelta! Tiedättehän, missä tätä termiä käytetään, ainakin jos Juoppohullun päiväkirjaan on uskominen?  Näin se kohtalo meitä kuljettaa rikkinäisin kengin.

Ai niin! Elämässäni on elämää suurempi ongelma! Todella vakava.

Tänään alkaa Teho-osasto taas telkusta. Jihaa! Mutta minkä halvatun takia sen pitää tulla samaan aikaan kuin Lost neloselta? EPISTÄ!

Ihanaa torstaita kuitenkin kaikille :)