Viime yö tuli hyvin edulliseksi, koska nukuin kuin tukki, sen sijaan että olisin sisustanut asuntoa taas uuteen uskoon.

Nukuin siitäkin huolimatta, vaikka palattuani eilen töistä, olin niin kuollut että heti kun vapauduin toimistotyöläisen virka-asustani (eli farkuista ja t-paidasta) rojahdin petiin ja nukahdin välittömästi pariksi tunniksi.

Onneksi näin, koska nyt täällä sorvaamossa on päällä sellainen tilanne, että jos olisin koko yön sisustanut ja pannut toimintatonnin poikineen menemään niin ensi yönä lukisin varmastikin tiilenpäitä, koska olisin pidätettynä murhasta. Kyllä näin on.

Kaikki pomot ja pikkupomot ovat edelleen pois, mutta se, että ne ylipäätään ovat olemassa jossain päin maapalloa, vaikuttaa. En aio rasittaa teitä epäkiintoisilla yksityiskohdilla, mutta toteampa vain, että tuskin missään on niin tärkeitä olioita, kuin tämän talon pikkupomostossa. Kyllä näin on, ja siksi murhanhimo minulla, rauhaa rakastavalla inehmolla. Mrr.

Olen muuten salaisempi rouva kuin itsekään tajusin! Paitsi että olen siis salarakas ja salarouva, niin minulla on salalukijoita! Tämän salaisemmaksi ei elämä voi mennä, paitsi tietenkin salattujen elämien näyttelijöillä, mutta ne ei nyt kuulu tähän eikä oikein mihinkään! Hei hei vaan kaikille \o/.

Jänskättääpä minua vähän. Soitan tänään kummityttöni terapeutille. En tietenkään missään utelumielessä, heitähän sitoo vaitiolovelvollisuus, vaan ihan neuvomielessä. Kummityttöni pyynnöstä soitan. Kerron sitten kun jotain kerrottavaa on, olen nääs salainen!

Nyt alan potkimaan klemmareita! Mrr!

Kivaa torstaita kuitenkin kaikille :)