Voi turkasen tulimmaista!

Mun turhilla kaloreilla trimmattu vartaloni on tehnyt mulle totaali-oharit! Oiskin kyse jostain jännittävästä, kuten että vartaloni liihoittelisi jossain Kaivarissa ja minä tässä sielukkaasti ja kirjaimellisesti kaksijakoisena persoonana valittaisin, mutta ei!

Olen tämän viikon tarkoituksellisen töpevänä vältellyt makeansyömistä, koska minulla on makeaan sellainen joko/tai-suhde. Jos annan makeannälälle pikkusormen, se vie koko Elman. Pieneksi välipurtavaksi tarkoitettu patukanpalanen saa aikaan vyöryn- seuraavaksi tarvitsen kokonaisen suklaalevyn! Irtokarkkeja! Kaikkea ja paljon! Heti ja runsaasti!

Mutta jos vain kärvistelen karkeitta niin makeanhimo menee ohi ja tämä on nyt sitten seuraus. Minulla on vieroitusoireita! Heräsin aamulla krapulamaiseen oloon, tutinaa ja särkyä, vellontaa ja epämukavuutta.

Oon tähän samaan infernoon vältellyt kaikkia heti ja melkein heti imeytyviä hiilareita, siis näitä sokerihommia- en nyt osaa mitään kovin tieteellisen eksaktia terminologiaa tässä kohtaa esittää- ehkä te tiedätte mitä tarkoitan.

Koska minulla on sorvaamon puolesta käytössäni kaikenlaisia mittausvermeitä, niin otatimpa tuossa aamulla itsestäni verensokeriarvon. Ei mitään vikaa arvossa, eli tämä olo johtuu siis vain vierkkareista. Sitä tämä vuosien karkkarina (karkki-narkkarina) olo teettää. Paska homma, mutta tulipa koettua.

Elma-setä lähti eilen viikoksi maata kiertämään. Mut ei se mitään, kun sen tietää.

Mukavaa torstaita kaikille:)