EDIT KLO 20.20. Nyt huutonauruhitotuttaa! Herra Elma on yhä reissullaan, koska ei koko ikäänsä metroradan varrella asuneena vieläkään tiedä, että metrolla on kaksi pääteasemaa täällä periferian päässä. Oli mennyt väärään metroon. Poika oli luvannut hakea sen tuolta Mellunmäjestä, mutta ei! Kun kerta julkisilla on liikkeelle lähdetty, niin julkisilla myös tullaan- vaikka siihen menisi koko ilta! Eka puhelu: "teen valituksen HKL:lle, kyltissä luki väärin! Ne huijas mua"! Toka puhelu: "julkiset on ihan pepusta, enää en ikinä mene mihinkään julkisilla!", Kolmas puhelu: "hei kulta, olen jo vuosaaressa, onko teillä nälkä siellä..."

HOHHOIJAKKAA!

Nyt hitotuttaa!

logo_piru.gif Minun on nyt pakko, siis ihan pakonpakko purkautua tänne, tai muuten!

Ihmeteltiin tuossa, että missäköhän se Elma-setä nyt oikein kuppaa. Puhelimeen ei vastannut. Olin pakotettu vääntäytymään marttyyrina apteekkiinkin, tuolla räntäroimeessa. Autolla tosin, mutta silti.

Pääsin kotiin ja ihmettelin edelleen että missäköhän se setä nyt siis tosiaankin kuppaa.

Sitten.. puhelin soi..

"Tuutteksh hakeen mut kohta kauphasta. Mä oon nyt Khalliossa joshain, mut mheen khauppaan ja HIK!"

Tälläistä ei ole aikoihin tapahtunut ja en muistanutkaan, mikä saa minut hirveimmän mahdollisen huutoraivarin partaalle. Juuri tälläinen! KIROSANA! TOINENKIN! KOLMAS!

Ei auta, että Hektorin rundi loppui, että rundin päättäjäiset, että sitä ja tätä ja tuota. Ei selityksiä. Ei pentele.
RRRAIIIVOSTUTTAA!!!

Kiitos.