Olen nyt ollut vähän reilun tunnin sorvaamossa, eikä vielä tunnu mitenkään pahalta! Aion imitoida tänään kuningatar-sorvaajaa, ja teettää kaikki raskaammat klemmarointihommat alamaisillani. Ainoa ongelma on, että minulla ei ole alamaisia. Pahus!

Kaikista rasittavinta on selittää ja taas selittää ja vielä kerran selittää, että mitä mulle kävi, missä, miksi, kuinka ja NÄYTÄ NIITÄ MUSTELMIA! No en tasan näytä! Kyynärpään ruhjetta voin näyttää, mutta turha kuvitella että alan täällä nakuilemaan.

Olenkin nyt tehnyt sotasuunnitelman. Joko lähetän sähköpostin ryhmälle "kaikki", jossa kerron mitä minulle kävi, ja huhut neliraajahalvaantumisestani voitte siis lopettaa samantien. Toinen, raflaavampi suunnitelmani on tämä: sepitän jonkun huikean kauniit ja rohkeat- tyyppisen mustasukkaisuus-kolmiodraamakohtauksen, jossa naapurin setä ja minä vonkasimme samaa naista, ja koska olin voitolla vonkauksessa, naapurin reilu mies tyrkkäsi minut portaikkoon!

Loppuisi se utelu kun kaikki vaan alkaisivat käytäväkokouksissaan kuiskimaan että "onks toi Elma sellainen.. naisesta tappeli.. eiks sillä oo mieskin.. no ehkä se on kulissia.. tai sit se on sellanen biksuaali... " HAHAH, että mulla on omaa kivaa näiden suunnitelmieni kanssa täällä nyt.

Koska heräsin tänään kolme tuntia aiemmin kuin viimepäivinä, ja koska oletettavasti en kykene täällä ottamaan kolmen tunnin päiväunia,  koska univajaukseni on pelkästään päivän osalta kuusi tuntia, niin minä olen valmis tahmajengiin (iltakoomailevaan sohvaperunahyytelösakkiin) jo iltapäivällä. Näin epäilen!

Kivaa torstaita kaikille:)